středa 19. června 2013

Pár slov na úvod

Možná si říkáte, že blogů a portálů o vztazích, lásce a sexu je tu dost a není problém najít potřebné informace. Máte pravdu — zdrojů je tu dost. A zároveň nemáte — občas není až tak snadné najít, co je třeba. Vím o tom svoje — dle výsledků, co mi to našlo ohledně jednoho mého problému, jsem měla v lepším případě cystu, v horším rakovinu, samozřejmě ve skutečnosti jsem neměla ani jedno z toho a realita byla mnohem jednodušší a méně stresující :-)

Nápad podělit se o některé zkušenosti ve mně zrál dlouho, až jsem v určité chvíli dospěla k tomu, že tenhle blog opravdu založím. I kdyby mé postřehy pomohly jen jednomu člověku — stojí to za to.

Za poslední dobu se toho nahromadilo dost, o čem by se dalo napsat, ale nemohu zaručit, že tu co týden budete mít příspěvek o něčem novém — někdy to možná budou dva příspěvky týdně, jindy jeden za měsíc, záleží jen na životě a nových "objevech" ve vztahové oblasti, o kterých budu moct napsat :-)

Žádné komentáře :

Okomentovat